Το project μας απευθύνεται σε όλους τους μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αλλά και σε εκπαιδευτικούς και των δύο βαθμίδων στην προσπάθεια τους να εκπονούν εκπαιδευτικά προγράμματα μέσα στην τάξη τους για όλη τη σχολική χρονιά.
Σαφέστατα η βιωματική επαφή με τους ειδικά εκπαιδευμένους σκύλους μας είναι κάτι που απουσιάζει σε αυτό το project, όμως ακόμη και η εμφάνισή τους στην αγκαλιά μας είτε μέσω βίντεο χαλαρώνει και χαροποιεί πολύ τα παιδιά. Καινοτομία αποτελεί στα προγράμματά μας η επιστημονική κατάρτιση τόσο της ιδρύτριάς μας, της κ. Παπαποστόλου Κατερίνας, που δεν σταματά ποτέ να εκπαιδεύεται πάνω στην εκπαιδευτική διαμεσολάβηση με σκύλους αλλά και όλων όσοι συμμετέχουν στις τηλεκπαιδεύσεις. Η χρήση φιλοζωικών βιβλίων με διαδραστικό τρόπο αλλά και όλη η φιλοσοφία των εκπαιδευτικών προγραμμάτων μας αποτελούν καινοτομίες και αυτής της πρωτοβουλίας μας. “Φωνή…μέχρι να σιγήσει και η τελευταία ακηδεμόνευτη κραυγή” είναι το σύνθημά μας και στοχεύουμε να ακουστεί η φωνή μας όπου υπάρχει σχολείο στη χώρα!
Στο project αυτό συνεργαζόμαστε με το ΥΠΑΙΘ για τις ετήσιες εγκρίσεις των εκπαιδευτικών μας προγραμμάτων, αλλά και με την ΑΜΚΕ “΄Αγγιγμα Ζωής” στο κομμάτι των τηλεκπαιδεύσεων σε παιδιά που νοσούν από καρκίνο και μας βοηθά πολύ, ώστε να ερχόμαστε σε επαφή με αυτά τα παιδιά μέσω της επιστημονικής γνώσης που μας παρέχει η συνεργασία μαζί του. Συνεργαζόμαστε με τον εκδοτικό οίκο Welldone καθώς χρησιμοποιούμε τα βιβλία του, των οποίων τα έσοδα στηρίζουν το έργο μας και προωθούν το όραμά μας μέσα από έναν πολύ παραμυθένιο τρόπο που είναι τόσο προσιτός και αγαπητός από τα παιδιά και τους εφήβους.
Βασική αρχή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων είναι να συνδυάζουν το γνωστικό πεδίο των Προγραμμάτων Σπουδών με την ανάπτυξη βασικών ικανοτήτων των μαθητριών και των μαθητών με σκοπό τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.
Σκοπός των «Εργαστηρίων δεξιοτήτων» είναι η ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στις μαθήτριες και στους μαθητές. Στους επιμέρους στόχους των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων είναι η μάθηση μέσω ομαδοσυνεργατικής, δημιουργικής και κριτικά αναστοχαζόμενης διδακτικής μεθοδολογίας, η ενίσχυση των δεξιοτήτων ζωής, διαμεσολάβησης και υπευθυνότητας, η ενίσχυση των δεξιοτήτων ψηφιακής μάθησης, τεχνολογίας και προγραμματιστικής σκέψης.
Η τυπική εκπαίδευση και κατάρτιση πρέπει να εφοδιάζει τους πολίτες με ένα ευρύ φάσμα δεξιοτήτων που ανοίγουν το δρόμο για την προσωπική ολοκλήρωση και ανάπτυξη, την κοινωνική ένταξη, την ιδιότητα του ενεργού πολίτη και την απασχόληση. Σε αυτές περιλαμβάνονται εκτός από τις στοιχειώδεις γνώσεις γραφής και ανάγνωσης, θετικών επιστημών και ξένων γλωσσών, και εγκάρσιες δεξιότητες και βασικές ικανότητες, όπως οι ψηφιακές ικανότητες, η κριτική σκέψη, η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και η ικανότητα για μάθηση.
Οι δεξιότητες αυτές πρέπει να ενισχύονται δια βίου και να δίνουν τη δυνατότητα στους πολίτες να εξελίσσονται σε μεταβαλλόμενους χώρους εργασίας και στην κοινωνία, καθώς και να ανταπεξέρχονται στην πολυπλοκότητα και την αβεβαιότητα του σύγχρονου κόσμου.